کلینیک مشاوره روانشناسی و نوروفیدبک شرق تهران77249607

مرکز مشاوره شرق تهران
پیشینه این کلینیک از حدود12 سال پیش به فعالیت گسترده صدای مشاور بر می گردد، پاسخگویی به خط مشاوره تلفنی از ساعت 8 صبح شروع می شد و تا ساعت 10 شب ادامه داشت،حتی ایام تعطیل و سپس به دلیل تجربه در محیط های آموزشی مدارس به خصوص مدارس منطقه 4 در حوزه یادگیری کودکان شناخته شد و بعد از آن مراجعه گسترده مراجعین در زمینه ازدواج، جهت کاری این کلینیک را کمی تغییر داد.
این کلینیک حتی در مناطق نفتی هم خدمات مشاوره خانواده و سازمانی ارائه داده است.
و بر اساس تجاربی که داشته اکنون در زمینه خانواده(پیش از ازدواج، مهارتهای همسران) مسائل فرزندپروری و سازمانی فعالیت می کند.
بایگانی
کلمات کلیدی

نوروفیدبک در شرق تهران

دفتر مشاوره شرق تهران02177249607

کلینیک نوروفیدبک در شرق تهران

کلینیک مشاوره و روانشناسی 02177249607

مرکز مشاوره شرق تهران

مشاوره تلفنی نوروفیدبک9092301285

زوج درمانگر خوب در تهران

نوروفیدبک برای کودکان بیش فعال

نوروفیدبک در درمان اضطراب

کلینیک مشاوره تخصصی خانواده در شرق تهران02177249607

کلینیک مشاوره شرق تهران

نوروفیدبک تراپی

مرکز مشاوره خانواده در شرق تهران

نوروفیدبک بزرگسالان در شرق تهران

مشاوره تلفنی روانشناسی

مرکز مشاوره در شرق تهران

خدمات تخصصی مشاوره و نوروفیدبک02177249607

کلینیک روانشناسی شرق تهران

درمان به روش نوروفیدبک

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق

کلینکی مشاوره شرق تهران02177249607

نوروفیدبک در کاهش اضطراب

درمان اضطراب و استرس

نوروفیدیک کودکان بیش فعال در شرق تهران

مشاوره تلفنی اضطراب

مشاوره تلفنی خانواده و کودک

درمان نقص توجه و بیش فعالی کودکان به روش نوروفیدبک

درمان اضطراب با نوروفیدبک

مشاوره تلفنی

درمان به روش نوروفیدبک در شرق تهران

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

درمان اضطراب به روش نوروفیدبک


میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)

نوجوانان و بزرگسالانی که گرفتار اضطراب هستند به خصوص نشانه هایی از قبیل کاهش تمرکز حواس، بیقراری و دلشوره را تجربه می کنند به نحوی که نمی توانند چند صفحه کتاب را بخوانند و مرتب حواس شان پرت می شود به خصوص آنهایی که امتحان مهمی در پیش دارند بهترین گروه هستند برای آغاز درمان به روش نوروفیدبک.

همان طور که پیش از این گفته شد این روش درمانی در واقع نوعی یادگیری است، و مغز یاد می‌گیرد که چطور به تنظیم خود پرداخته و نقائص عملکردی خود را برطرف کند در طول جلسات، مغز یک فرد مضطرب این توانایی را به دست می آورد تا منسجم تر از قبل مطالعه را پیش ببرد، کمتر فراموش کند، سرعت مطالعه بهتر شود و به یادسپاری و قدرت به حافظه سپردن بیشتر شود.

توصیه می کنیم از فصل تابستان برای این "ورزش ذهنی" بیشترین استفاده را ببرید تا در صورتی که داروهای ضد اضطراب و افسردگی مصرف می کنید به تدریج قطع شود، نوروفیدبک جایگزین آن گردد، رژیم غذایی ، ورزش جسمانی، توصیه های درمانی و آموزشی را به کار بگیرید تا پس از جلسه های درمانی نتیجه مطلوب آن را دریافت کنید.

پذیرش کلینیک: 02177249607

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۱
سید امین میرموسوی
پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ

واقعیت هایی درباره نوروفیدبک


نوشته: میرموسوی(مشاور و مسئول کلینیک)

واقعیت هایی درباره نوروفیدبک 

از نوروتراپیست ها یا کسانی که با دستگاه نوروفیدبک با فرزند شما کار می کنند انتظار می رود همزمان با نوروتراپی و با همان "هزینه ی دریافتی" شما را در جریان مشاوره های رفتاری قرار دهند مگر بحث های مفصلی وجود داشته باشد یا مشکلات خانواده زیاد باشد که نیاز به جلسه های جداگانه باشد که تنها در این مورد خاص تاکید می کنم به سراغ نوروفیدبک نروید مگر مشکلات خانواده به راحتی قابل حل باشد.

اما از آنجا که در اغلب مراکز درمانی نوروتراپیست ها غالبا خود، مسئول کلینیک نیستند و با درصد پایین حقوق کار می کنند شاید برای آنها مقرون به صرفه نباشد که وقت چندانی برای کار با والدین و فرزند بگذارند. 

در حالی که نوروفیدبک همانطور که پیش از این گفتم یکی از راه های درمانی است که در صورت اجرای سایر مراحل( توصیه های رفتاری و مدیریت خانواده) بهترین اثربخشی را خواهد داشت و این مستلزم آن است که درمانگر مرتبا با شما در تماس باشد و اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارد و از آن جایی که تنها نوروتراپست هست که مرتب با فرزند شما در اتاق درمان ارتباط دارد بهترین گزینه برای انتقال اطلاعات و ارائه راهنمایی اوست.

 لذا از کلینیک حتما بخواهید درمانگری در اختیارتان بگذارد که شما را از جزییات آگاه سازد و مشاوره های رفتاری لازم را بدهد.


پذیرش کلینیک: 02177249607

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۴۳
سید امین میرموسوی
پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ

خدمات نوروفیدبک شرق تهران


همزمان با برگزاری دوره تابستانه نوروفیدبک

تخفیف نوروفیدبک در قالب پکیج

با کلینیک تماس بگیرید

پذیرش کلینیک:02177249607

صدای مشاور تهران و تماس با مسئول کلینیک:9092301285

صدای مشاور کشوری:9099071164


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۸
سید امین میرموسوی
سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۴۹ ب.ظ

مشکلات یادگیری کودکان در مقطع ابتدایی

نوشته : امین میرموسوی

مدتی است از شروع سال تحصیلی گذشته و اکنون زمانی است که خانواده ها چالش هایی را با یادگیری کودکان تجربه می کنند. از انجام تکالیف گرفته تا میزان یادگیری و رفتارهای آنها در ساعات پس از مدرسه؛ احتمالا بیشترین نقش را هم مادر بر عهده دارد.اما مادر هم تنش های بسیاری را تجربه می کند و رسیدگی به همه مسئولیت ها برایش دشوار است . در این میان ممکن است همه مسئولیت ها درتخصص یا توانش نباشد اما اشتباها یا بدون آگاهی او این مسئولیت ها را پذیرفته است.

یکی از این وظایف، مربوط به یادگیری بچه ها است. در اینجا روی سخنمان با والدینی است که فرزندانی در مقطع ابتدایی دارند. به همین منظور در ادامه به چند توصیه می پردازیم که توجه به آنها از سوی والدین می تواند تقسیم مسئولیت بین خانه و مدرسه و مشاور را ساده تر نماید.

فراموش نکنید که مهم ترین وظیفه شما والدین در مورد یادگیری فرزندتان نظارت است نه مداخله؛ به جای مداخله از معلم کمک بگیرید.

-هیچ وقت تکالیف فرزند خود را کامل نکنید.

-هیچ وقت در موارد ذیل با دعوا و استرس برخورد نکنید:

در حین انجام تکالیفی که کودک آن را بدخط ، یا توام با اشتباه انجام می دهد یا آنچه را که شما می گویید، به شکل دیگری می نویسد، گویی اصلا توجه نکرده شما چه می گویید؛ کلمه را جا می اندازد، جمله را ناقص می نویسد؛ کلمه ای را که جدید یادگرفته و یک بار هم درست نوشته اما در مقابل شما اشتباه می نویسد.

لطفا ، مواردی که ذکر شد را به متخصص روان شناس و مشاور آموزشی واگذار کنید.

- فراموش نکنید، نحوه دیکته گفتن، میزان تکلیف و نحوه یادگیری فقط و فقط بر عهده معلم است. معلم موفق و مسئول می بایست شما را در این زمینه راهنمایی کند،تشخیص مشکلات رفتاری کودکان با روان شناس است نه معلم. اگر با تشخیصی از سوی معلم مواجه شدید که مثلا گفته شد "به نظر بچه شما بیش فعال است من چند سال تجربه دارم ، بچه ها رو می شناسم" و ...، با معلم در این زمینه بحث نکنید فقط نشانه هایی از مشکل که معلم در رفتار و مشکلات فرزند شما سراغ دارد را بپرسید تا روان شناس ارزیابی دقیق تری انجام دهد. و به معلم بتواند پاسخ قانع کننده تری بدهد.

-دامنه توجه کودک کلاس اولی می تواند به مراتب پایین تر از پایه های دیگر باشد ، بنابراین مرز مشکلات یادگیری کودکان با رفتارهای طبیعی آنها بسیار ظریف است، با مشاور آموزشی مشورت کنید . ضمنا می توانید مطالب همین وبلاگ را در زمینه یادگیری کودکان مطالعه نمایید.

-اگر کودک شما در ترسیم، قلم به دست گرفتن،به استناد علایمی که در مطالب پیشین همین وبلاگ گفته شد،مشکلی نداشته باشد یا در زمینه توجه به فرایندهای یادگیری به نحوی که اگر مطلبی بیان شود توان یادآوری بخش های مختلف آن را داشته باشد، بنابراین بیشترین شرایط لازم را خواهد داشت، پس  بیش از حد فشار نیاورید.

بنابراین به ترسیم کودک توجه کنید اگر کودک شما بیش از حد پاک می کند، خطوط را پر رنگ و با فشار زیاد می کشد یا بر عکس آن قدر کم رنگ ترسیم می کند که قابل خواندن نیست، حتما کمک بگیرید.


در کلینیک ما به طور تخصصی به درمان و آموزش کودکان کم توجه(ADD) از طریق نوروفیدبک پرداخته می شود.


مشاوره تلفنی تهران:

9092301285

(تماس همه روزه و ایام تعطیل از ساعت 9 صبح الی 9 شب)

تلفن کلینیک:

02177249607

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۴۹
سید امین میرموسوی
سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ

نوروفیدبک را در کنار تکنیک های دیگر جدی بگیرید

سلام
پسرم با تشخیص adhd است و شش سال داره و امسال مدرسه رو شروع کرده، خیلی براش نگرانم
میخوام بدونم نوروفیدبک و کارگاههای آموزشی چقدر میتونه موثر باشه؟ اونقدر تغییرشون میده که یه بچه عادی قلمداد بشن یا اینکه مشکلاتشون فقط کمتر میشه؟ این تغییر چشمگیره یا فقط تو تست هایی مثل iva تغییر مشخص میشه؟
شما که با بچه های زیادی مشابه پسرم کار کردید، بعد ١٢ سالگی واقعا به سمت بهبود میرن یا اینکه امیدی نیست


 پاسخ دهنده: میرموسوی(موسس و مشاور کلینیک)

سلام

بستگی دارد به تشخیص و اینکه مشکل فرزند شما خیلی شدید باشد یا خیر؟ همکاری و روابط خانواده خوب باشد یا خیر؟

من با وجودی اینکه هم با نوروفیدبک کار می کنم و هم مسئول کلینیک هستم و قاعدتا می بایست از نوروفیدبک تعریف کنم ولی تاکید می کنم روی این نکته که نوروفیدبک همه ی درمان نیست. حتی همکارانی را می شناسم که معتقدند ممکنه کودک تا 80 جلسه نیاز داشته باشد.

خیر، این صحت ندارد. حداکثر جلسات 30 جلسه است. اگر گفتند با 30 جلسه درمان نمی شود بدانید که اصلا این روش در حال حاضر مناسب فرزند شما نیست.

اگر به مراکزی که صرفا نوروفیدبک انجام می دهند مراجعه کنید یا بیشترین فعالیت آنها کار با دستگاه است، مطمئنا نخواهند گفت که اثر ندارد و چه بسا در مورد فواید آن بزرگنمایی کنند.

اول اینکه در صورت تشخیص دقیق بیش فعالی و کم توجهی، آن هم از نوع شدید آن ، درمان قطعی ندارد و نشانه ها با تغییر شکل، کم و بیش به بزرگسالی ادامه پیدا می کند اما  خبر خوب اینکه شما با پشتکاری که در درمان خواهید داشت می توانید شاهد کنترل بهتر مشکلات رفتاری ناشی از بیش فعالی باشید که این کنترل در آینده هم پیشگیری کننده بسیاری از مشکلات خواهد بود.

متاسفانه بسیاری از همکاران متخصص در نوروفیدبک صرفا به این کار می پردازند و هیچ تجربه ای در زمینه آموزش و پرورش و معلمی ندارند در حالی که درمان خوب نیاز به تجربه ی تدریس، فعالیت در مدرسه و درک سختی کار معلم و مسئولین مدرسه درمواجه با کودکان بیش فعال و آشنایی با راهکارهای آموزشی نیز هست.

به تجربه ثابت شده که اگر مشکل بیش فعالی بسیار جدی باشد یعنی نشانه ها خیلی زیاد و شدید است در وهله اول دارودرمانی ضروری است و نوروفیدبک جواب نمی دهد؛ چه 30 جلسه؛ چه بیشتر. ولی در صورت خفیف بودن نشانه ها می توان از نوروفیدبک استفاده کرد.

طبیعتا دارو درمانی ریتالین برخلاف توصیه برخی متخصصان روان پزشک که متاسفانه رایج هم شده مصرف و ادامه مصرف را در حتی در سن نوجوانی توصیه می کنند می بایست تا حول و حوش سن ده سالگی قطع شود و با روش های دیگری من جمله مراجعه به جلسات خانواده درمانی و آموزش رفتار فرزندان ادامه داد. که اگر خوب برگزار شود موثر است!! من شخصا خانواده درمانی کودکان بیش فعال را ضروری می دانم چون در طول دوره های درمان نوروفیدبک و روش های دیگر بیشترین شکایت و مسائل مطرح شده جنبه رفتاری و مدیریتی در خانواده دارد.

تست های iva خوب است ولی ضروری نیست یک متخصص با تجربه به همه این ابزارها نیازی ندارد.

اما استفاده از برخی نرم افزارها در کلینیک که برای کنترل و تقویت تمرکز کودکان انجام می شد در کنار نوروفیدبک ضروری است.

نوروفیدبک را در کنار سایر تکنیک ها و مدرسه و معلم خوب جدی بگیرید.

من صرفا به لحاظ تجارب کاری در این زمینه به بیان مشکلات موجود در زمینه نوروفیدبک در این مطلب پرداختم و سعی کردم بدون اغراق، حقایق را در این زمینه بیان کنم شخصا هر کودکی را برای نوروفیدبک در کلینیک جذب نمی کنم و حتما خانواده می بایست آمادگی های لازم را داشته باشد، مشکل کودک خیلی شدید باشد نوروفیدبک بی فایده است( برای آگاهی از تشخیص میزان شدت و ضعف علایم و اثربخشی نوروفیدبک با کلینیک تماس بگیرید)


پذیرش کلینیک:02177249607

صدای مشاور تهران و تماس با مسئول کلینیک:9092301285

صدای مشاور کشوری:9099071164

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۰
سید امین میرموسوی
سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ق.ظ

اضطراب و نوروفیدبک در بزرگسالان






میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)

اضطراب و نوروفیدبک در بزرگسالان

قابل توجه والدینی که برای فرزندان خود به ما مراجعه می کنند اما خود از اضطراب رنج می برند.

اضطراب می تواند موجب ضعیف شدن شما در فعالیت های بسیاری بشود از جمله نگهداری فرزند و شما را از بخش عمده ای از امکانات و توان مندی هایتان محروم سازد. طبیعی است که با افزایش اضطراب کارایی شما کاهش می یابد مثل امتحان یا کنکور که با اافزایش اضطراب، تمرکز و به یاد سپاری مطالب سخت می شود.

بررسی های که در کلینیک روی مراجعان مبتلا به اضطراب داشته ایم نشان داده است که آموزش نوروفیدبک در کاهش نشانه های اضطراب آنها موثر بوده است.

پس از جلسه های آموزش و درمان، با افزایش موج آلفای الکتروآنسفالوگرافی(EEG) وکاهش نشانه های اختلال اضطراب وحتی بهبود خواب مواجه شدیم. قبلا فهمیدیم که آموزش نوروفیدبک نحوه کارکرد مغز را تغییر می دهد و با کمی پیگیری و تلاش مراجع کننده اثر آن می تواند مستمر باشد با توجه به این که درمان های دارویی و مراجعه مکرر نزد روانپزشک در درازمدت هزینه بر است توصیه می کنیم از روش های جایگزین همچون نوروفیدبک استفاده کنید.

 پذیرش کلینیک: 02177249607

صدای مشاور: 9099071164

نشانی ما:  میدان رسالت- خیابان فرجام- بعد از تقاطع آیت و میدان صدم- ساختمان

پزشکان نگین- طبقه 5 واحد 20

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۳۶
سید امین میرموسوی
چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ب.ظ

رشد و سلامت رفتار کودکان

اجرای پایش "رشد و سلامت رفتار"


کودکان ورودی اول ابتدایی


                                 برای هشتمین سال پیاپی


هر هفته،  پنجشنبه ها


رزرو وقت و کسب اطلاعات با شماره : 02177249607


هزینه : 160هزار تومان


یک الی دو جلسه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۱
سید امین میرموسوی

ابزار وبمستر

اسکرول بار

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر