کلینیک مشاوره روانشناسی و نوروفیدبک شرق تهران77249607

مرکز مشاوره شرق تهران
پیشینه این کلینیک از حدود12 سال پیش به فعالیت گسترده صدای مشاور بر می گردد، پاسخگویی به خط مشاوره تلفنی از ساعت 8 صبح شروع می شد و تا ساعت 10 شب ادامه داشت،حتی ایام تعطیل و سپس به دلیل تجربه در محیط های آموزشی مدارس به خصوص مدارس منطقه 4 در حوزه یادگیری کودکان شناخته شد و بعد از آن مراجعه گسترده مراجعین در زمینه ازدواج، جهت کاری این کلینیک را کمی تغییر داد.
این کلینیک حتی در مناطق نفتی هم خدمات مشاوره خانواده و سازمانی ارائه داده است.
و بر اساس تجاربی که داشته اکنون در زمینه خانواده(پیش از ازدواج، مهارتهای همسران) مسائل فرزندپروری و سازمانی فعالیت می کند.
بایگانی
کلمات کلیدی

نوروفیدبک در شرق تهران

دفتر مشاوره شرق تهران02177249607

کلینیک نوروفیدبک در شرق تهران

کلینیک مشاوره و روانشناسی 02177249607

مرکز مشاوره شرق تهران

مشاوره تلفنی نوروفیدبک9092301285

زوج درمانگر خوب در تهران

نوروفیدبک برای کودکان بیش فعال

نوروفیدبک در درمان اضطراب

کلینیک مشاوره تخصصی خانواده در شرق تهران02177249607

کلینیک مشاوره شرق تهران

نوروفیدبک تراپی

مشاوره تلفنی روانشناسی

مرکز مشاوره خانواده در شرق تهران

نوروفیدبک بزرگسالان در شرق تهران

مرکز مشاوره در شرق تهران

خدمات تخصصی مشاوره و نوروفیدبک02177249607

کلینیک روانشناسی شرق تهران

درمان به روش نوروفیدبک

کلینیک مشاوره و روانشناسی شرق

کلینکی مشاوره شرق تهران02177249607

نوروفیدبک در کاهش اضطراب

درمان اضطراب و استرس

نوروفیدیک کودکان بیش فعال در شرق تهران

مشاوره تلفنی اضطراب

مشاوره تلفنی خانواده و کودک

درمان نقص توجه و بیش فعالی کودکان به روش نوروفیدبک

درمان اضطراب با نوروفیدبک

مشاوره تلفنی

درمان به روش نوروفیدبک در شرق تهران

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

چقدر حرف می زنی؛ یه کمی گوش کن!

نوشته: میرموسوی(مشاور و موسس کلینیک)


چقدر حرف می زنی؛ یه کمی گوش کن!

وقتی شنونده نیستید رفتارهایی از شما سر می زند که گوینده رو ممکن است حسابی کلافه کند. آدم های هیجانی، عجول ، پر استرس معمولا از این تیپ ها هستند. معمولا در رابطه ی زناشویی، همسر این اشخاص از وضع موجود رضایتی ندارند. چرا؟

زمانی که گوینده نیاز به پاسخ ندارد و صرفا در حال بیان حادثه است، طرف مقابل، سعی می کند موضوع را تغییر دهد، موضوع بحث را روی خود متمرکز کند. مثلا گوینده می خواهد در مورد مسافرت اعضای خانواده ش به فرانسه و جذابیت های آنجا صحبت کند.... طرف مقابلش حتی وسط صحبت ها می پرد و می گوید: پس بذار برات بگم سه سال پیش که خواهرم و بچه هاش رفتن فرانسه، چی شد....

چه حس بدی دست می دهد، یک بار تحمل می کنیم، دوبار.... خیلی سخت است اگر احساس کنیم طرف مقابل ما گوش نمی دهد

خود را مرکز توجه قرار دادن، اطلاعات، قضاوت ها و تجربه های خود را ملاک قرار دادن از مهم ترین نشانه هایی است که این اشخاص دقیقا از همین نقطه ضربه می خورند و شخص گوینده را هم آزرده خاطر می کنند.

توجه شنیداری ضعیف، یا گوش دادن ضعیف وقتی اتفاق می افته که این شخص درصدد دفاع از خودش بربیاد. اون فکر می کنه باید اول دفاع کنه. حتی در جلسه های مشاوره هم این رفتار به چشم می خوره که تا خانم میگه من به خانواده اش خوبی های زیادی کردم، همسرش میگه مگه من نکردم، یادم نمیاد حتی یه " تو" گفته باشم.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که خوب گوش کنید. تمرین کنید تا شنونده خوبی شوید. وقتی کسی صحبت می کند مستقیما در چشم هایش نگاه کنید و کمی به سمت او مایل شوید و با علاقه به حرف های او گوش دهید. سعی کنید چهره ی شما حالت اشتیاق داشته باشد و هرگز حرف گوینده را قطع نکنید.

می دانم که در ابتدا برایتان سخت است چون احتمالا بی تابی می کنید چیزی بگویید. ولی دقیقا انتظار دارم اشتیاق خود را برای چند لحظه مهار کنید و تمام حواس خود را به آنچه گوینده بیان می کند معطوف کنید.

توصیه می کنم هر از گاهی مطالب گوینده را خلاصه کنید با چند کلمه از خودتان. مثلا« منظور شما این است که ....»


 کلینیک مشاوره شرق تهران: 02177249607

نشانی ما: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان فرجام- بعد از چهارراه آیت- ساختمان پزشکان نگین

طبقه 5 واحد 20

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار وبمستر

اسکرول بار

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر